"Nej du har inte skrivit på något avtal"
Ringde precis till Telia för att kolla statusen på min iPhone. Sa mitt personnummer och ärendenummer i hopp om att få reda på hur det låg till och att allt var beställt. Men då visar det sig att det avtalet som jag skrev på i affären var inte registrerat i deras dator utan jag msåte skriva på ett nytt avtal som dem skickar hem först. Så det jag skrev på som det stog avtal på var inget avtal. Det vara bara luft. För att säljarna i affären inte kan trycka på rätt knapp enligt telefonsupporten. Så nu är ett nytt avtal skickat hem till mig men det kommer jag inte skriva på. Den säljaren ska INTE ha någon provosion från mig. Så nu ska jag till en annan Telia butik och kolla om dem kan göra rätt från början. Borde dem inte kunna göra det? Känns som att Telia är väldigt arroganta mot sina kunder eller så har dem bara jävligt dålig personal. Nu är iförsig frågan: ska jag verkligen ha Telia? Dem ska få ett försök att förklara sig. Undra vad dem har för svar på detta när jag kommer in i butiken?
Kommentarer
Postat av: Anonym
Helt rätt att inte låta snorvalpen få nån provision!
Vem litar på en säljare? ;-)
Postat av: Boman
Helt rätt att inte låta snorvalpen få nån provision!
Vem litar på en säljare? ;-)
Trackback