Alla klagar men jag är nöjd...

hitills iallafall. Alla har klagat på Telia och hur dem hanterar kunder när det gäller iPhone 4. Jag hade ett felsteg som en säljare gjorde i Teliabutiken när jag bokade min lur. Men annars inga problem: har fått min telefon inom 4 veckor när det ska vara 5-6 veckors leverans, har fått kompensation i form av 200 kr i samtalspott för att säljaren gjorde fel vid beställningen, fick min "bumper" från Apple inom 1 vecka från beställning och igår fick jag ett sms från Telia där det stog att jag skulle få ett presentkort på 200 kr som jag kan använda i deras butiker för att jag valde dem som operatör. Så hitills klagar jag inte på Telia. Har dragit mig från att bli kund hos dem för dem känns som att dem inte bryr sig om kunden eftersom dem har sånt marknadsvärde pga sin täckning i norrland och alla äldre som fortfarande tror att andra operatörer är av ondo. Men nu har jag gått över till den mörka sidan själv och jag är nöjd. Hitills iallafall. Får hoppas att det håller i sig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0